Проєкти STEM-Lab
Проєкт «Успіх по життю»
Клас: початкова ланка,
5 клас, 6-А клас.
Тривалість виконання: довготривалий (6 місяців).
Типологія проекту: пошуково-проєктна діяльність.
Мета: поглиблення розуміння актуальності та важливості
проектної роботи у закладах освіти , сприяння формування наскрізних вмінь та
всебічному розвитку дитини; вибудовування педагогіки партнерства, як запоруки
успіху у діяльності закладу освіти. Проєкт покликаний формувати креативне
мислення дітей та уміння працювати в
команді.
Завдання
проєкту: допомогти учасникам
переосмислити поняття « Успіх» .
Очікувані результати:
ü сприяти розвитку здатності учнів працювати в колективі;
ü розширити світогляд;
ü розвивати здатність дітей використовувати
інформаційно-комунікаційні технології для обробки та зберігання отриманої
інформації;
ü сприяти критично оцінювати ті чи інші факти;
ü створення кінцевого продукту.
Обладнання: конструктор LEGO, ватмани, олівці,
фарби, планшети, …
Перебіг роботи над проєктом:
Мабуть,
не знайти такої людини, яка б не хотіла бути успішною.
Звичайно, у кожної особистості
є власне бачення успішного майбутнього. Для одного – це колосальний успіх у
професійній діяльності, для іншого – всесвітня слава, а для когось, можливо,
створення сім’ї.
З першого кроку розпочинається довгий шлях до успіху. Куди спрямуємо наш погляд, там і опинимось. Головне не боятися вчитися, ризикувати і бачити
результат від кожного свого кроку.
Щоб
учень досяг успіху в дорослому житті, треба надати йому можливість досягти успіху
в школі.
Чітка мета – перший крок до
будь-якого досягнення.
У. Клемент Стоун
(W. Clement Stone)
Тому й розпочали свою
роботу з інтелектуальної гри з учнями третього та четвертого класів, яка
пройшла під гаслом: «Успіх – справа особиста!», під час якої обговорили, що таке
успіх, які складові успіху.
Одна перемога не
веде до успіху,
на відміну від постійного бажання перемагати.
Вінс Ломбарді
(VinceLombardi)
Учні 5 та 6 класів, продовжуючи працювати
над проєктом, розкрили тему « Успіх по життю». Діти розглядали, які треба зробити кроки для досягнення СВОГО
успіху на окремих проміжках
часу.
Говорять,
що мотивація триває недовго.
Що ж, свіжість після ванни – теж.
Тому піклуватися про них варто щодня.
Зіг Зиглар
(Zig Ziglar)
Команда "Legoфокси" зустрілася з Любов'ю Олександрівною Черепахою - першим заслуженим майстром спорту України з гирьового виду спорту серед жінок в нашій країні, володаркою світових рекордів. Бесіда пройшла в дуже приємній атмосфері. Любов Олександрівна розповіла про свої досягнення, життя, мрії, бо людина, яка вже досягла свого успіху, продовжує мріяти! Діти цікавились,які перешкоди траплялися на шляху у чемпіонки, що запам'яталося більше всього на змаганнях...
Набравшись позитивних емоцій, натхнення "Legoфокси" ще старанніше взялися за роботу!
а кількістю моментів,
від яких перехоплює дихання.
Майя Енджелоу (MayaAngelou)
Щасливим для учнів став день, коли до них завітали викладачі STEM- школи INVENTOR : Гнєздовський Олексій, Яровий Ярослав, Оксана Лісняк. Дітям провели майстер-класи з робототехніки: конструювання та програмування роботів з конструктора LEGO WeDo. Пограли в хокей, в перегони та в бої роботів. Бурхливі емоції викликали VR окуляри (окуляри віртуальної реальності) і не тільки у дітей. Час пролетів не помітно!
Життя складне, постійно випробовує та вчить.Щоб досягти успіху в сучасному світі, треба постійно рухатись вперед. Багато молоді невпевнена в собі під час перших
самостійних кроків у дорослому житті. І тільки ті, хто готувався з дитинства до
самостійного прийняття рішень, відповідальності, наполегливості, терпіння,
пошуку компромісів, витримує всі негаразди та випробування, розвивається та йде
вперед.
Дякуємо за можливість
пройти свій шлях до Успіху разом з Lego!
Відеопроєкт учня 6 класу КЗ "Матвіївська ЗОСШ-інтернат І-ІІІ ступенів" ЗОР Прихожий Ігор
ПРОЄКТ Триколісний бот (Робот-конструктор Abilix Krypton).
При створенні триколісного робота, важливо
враховувати ваговій баланс робота. Якщо Ви хочете хорошу обертальність, то
велика частина ваги робота по-можливості повинна бути над провідними колесами.
Певна частина ваги повинна залишатися і на третьому колесі щоб робот не
перекидався.
Якщо більшу вагу у третього колеса, робот може перекинутися або провідні колеса можуть почати прослизати. Однак, якщо занадто велику вагу потрапляє на провідні колеса, то при русі назад робот може несподівано ... перекинутися назад!
Ми провели експерименти з різним розподілом коліс. З'ясували,
що загальна вага робота 624 грамів,
466 грам з яких припадає на провідні колеса. Тобто до 75% (466/624) ваги
повинні доводиться на провідні колеса.
Коментарі
Дописати коментар