Робототехніка

 

Що таке робототехніка?

Історія розвитку робототехніки сягає своїм корінням в далеку давнину за часів античності. Бажаючи полегшити трудову діяльність і просто гнані науковою ідеєю, винахідники давнини створювали найпростіші механізми, що виконували деякі елементи руху.


Перші креслення, що збереглися, належали Да Вінчі, який створив робота-лицаря, що рухався. Двадцяте століття було ознаменоване становленням сучасної робототехніки, появою роботів, здатних виконувати записану послідовність команд. Пізніше в 1942 році Айзеком Азімовим - відомим письменником і популяризатором науки - в його книзі були сформульовані 3 закони робототехніки, які свідчать, що робот не повинен завдавати людині шкоди, зобов'язаний виконувати його команди та при цьому піклуватися про власну безпеку.

Cтрімкий розвиток IT-галузі, робототехніки, нанотехнологій спричиняє потребу у підготовці відповідних кваліфікованих фахівців. Для цього необхідні якісні знання учнів з предметів природничо-математичного циклу. Навчання робототехніки надає можливість учням вирішувати реальні життєві проблеми, які потребують знань STEM-предметів.

Робототехніка змінює спосіб нашого життя та діяльності. Це означає також і те, що вже існує нагальна потреба у фахівцях для розробки, конструювання та програмування роботів. Підготовка майбутніх фахівців у галузі робототехніки потребує оновлення змісту шкільної освіти відповідно до вимог сьогодення.

Саме тому в «Матвіївській загальноосвітній санаторній школі – інтернат І-ІІІ ступенів» ЗОР для дітей 5 – 6 класів розпочалися заняття з факультативу «Робототехніка», де учні почали працювати з конструктором LEGO Education WeDo 2.0 та з Робот-конструктором Abilix Krypton.

LEGO® Education WeDo 2.0

WeDo 2.0 забезпечує рішення для практичного, «розумового» навчання, яке спонукає учнів ставити запитання і надає інструменти для вирішення завдань зі звичайного життя. У процесі роботи з цим обладнанням учні опановують ключовими компетенціями:
КК - комунікативні компетенції;
НПК - навчально-пізнавальні компетенції; 
ІКТ - інформаційно-комунікаційні технології;
 МК - мовні компетенції;
КД - компетенції діяльності;
 ЦСК - ціннісно-смислові компетенції;
 КОС - компетенції особистісного самовдосконалення; 
ЧК - читацькі компетенції.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Звіт очільника STEM – Lab « LEGO – математика» Березняк Інни Сергіївни

IT професії